Zarejestruj się teraz, by otrzymać dostęp do wszystkich funkcji na forum. Po zarejestrowaniu i zalogowaniu się, będziesz w stanie przyczynić się do rozwoju forum oraz serwerów.  Będziesz w stanie dostosować swój profil, otrzymywać punkty reputacji jako nagrodę za złożenie zawartości, a także komunikować się z innymi użytkownikami za pośrednictwem prywatnej skrzynki bądź ShoutBox'a, oraz wiele więcej.

Ten komunikat zostanie usunięty po zalogowaniu się na konto.


Just-Frags

Mokry Kindzior xd

Początkujący
  • Ilość dodanej zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas Online

    23g 43m 18s

Reputacja

0 Neutralny

O Mokry Kindzior xd

Just-Frags
  • Ranga
    Silver I

Informacje

  • Imię Krystian
  • Nick Mokry Kindzior xd
  • Płeć Mężczyzna
  • Gadu-Gadu 0
  • Gram na Only DD2 + Leczenie
  • O mnie Lubie grać w piłkę nożną.
  1. Just-Frags

    [PODANIE ODRZUCONE] Podanie o admina

    w weekendy bede ok. 4/5h spedzal 
  2. Nick: Mokry Kindzior xd Imię: Krystian Wiek:16 Staż na serwerze: z miesiac bedzie na innych nicach zmienialem z 20 razy xd Akceptujesz składkę:tak Znajomość AMX [0/10]: nie wiem dokladnie co to jest ale jak sie dowiem to bede mial w 1 palcu Czy byłeś / byłaś już adminem?: bylem na innych serwerach Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?: od 3/4h Dlaczego Ty?:Byłem juz Adminem na innych serwerach a teraz jest strasznie duzo cherterow i chce pomoc graczom jak zadnego z adminow nie bedzie Kontakt:steam/skype Steam/NoSteam:steam Akceptujesz regulamin admina?:tak Akceptujesz regulamin serwera?:tak Nick: Mokry Kindzior xd Imię: Krystian Wiek:16 Staż na serwerze: z miesiac bedzie Akceptujesz składkę:tak Znajomość AMX [0/10]: Czy byłeś / byłaś już adminem?: bylem na innych serwerach Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?: od 3/4h Dlaczego Ty?:Byłem juz Adminem na innych serwerach a teraz jest strasznie duzo cherterow i chce pomoc graczom jak zadnego z adminow nie bedzie Kontakt:steam/skype Steam/NoSteam:steam Akceptujesz regulamin admina?:tak Akceptujesz regulamin serwera?:tak